FAQ

1. Proč si nechat ovladač opravit u nás?

Neprovádíme pouze výměnu dílů, ale pomocí speciální techniky a softwaru ovladač vždy i kalibrujeme. V návodech na opravu, které se dají najít na internetu se nedozvíte, že po výměně celého, nebo části joysticku v gamepadu je zapotřebí vykonat i kalibraci. Bez kalibrace nebude ovladač znovu zcela správně fungovat a nezamezí se ani nejčastějšímu problému, který ovladače vykazují - driftování. (Více o kalibraci se dočtete na našem blogu.)

Důležité také je, že díky našim několikaletým zkušenostem s podobnými opravami víme, které náhradní díly jsou dostatečně kvalitní a zabezpečí co nejlepší odpověď ovladače při hře. Zdaleka ne všechny komponenty, které lze u nás nebo v zahraničí koupit, tyto podmínky splňují. Jsme si jisti, že po naší opravě bude ovladač ještě po dlouhou dobu sloužit jako nový.

Na opravy samozřejmě poskytujeme zákonnou záruku 1 rok, kdy v případě nutnosti opravíme stejnou závadu znovu na naše náklady.

V neposlední řadě si zakládáme na individuálním přístupu a řádné komunikaci ohledem každé zakázky. Často navrhujeme i řešení problému na dálku, předtím, než se rozhodnete ovladač zaslat k opravě. 

 

2.  Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Standardně ovladač posíláte k nám přes pobočku Zásilkovny. Od nás dostanete kód, který nadiktujete obsluze na pobočce. Doprava k nám je zdarma. Podrobně o objednání opravy - sekce Jak to funguje.

My váš opravený ovladač zašleme buď znovu na výdejní místo, nebo přímo na vaší adresu. Tuto možnost si vybíráte v objednávce.

Osobní doručení/převzetí ovladače je také možné po předchozí domluvě. Sídlíme na okraji Prahy 4.

Způsoby platby:  platební brána, převodem, nebo dobírka.

Ceník dopravy a platby viz Doprava a platba.

Přijímáme objednávky ze Slovenska, viz ceník dopravy ze SR.

Pro objednávky z jiných zemí EU nás prosím kontaktujte.

 

3. Za jak dlouho bude můj ovladač opravený?

Garantujeme lhůtu pro opravu 5 dní. Tato doba běží od doručení ovladače k nám, do dne, než ovladač odešleme zpátky. Doba přepravy, na kterou nemáme vliv, se do této lhůty nepočítá. Většinou však stihneme opravu provést už do 48 hodin. Takže například když odešlete ovladač v pondělí ráno, v pátek už můžete zase hrát. 

Tyto lhůty se týkají druhu oprav nebo výměny dílů, které byly specifikovány při zadání objednávky. Lhůta se může měnit v případě, že oprava bude vyžadovat dodatečné nepředvídatelné úkony.

 

4. Může mi být cena opravy navýšena bez mého souhlasu?

Ne. V případě, že zjistíme jakýkoliv jiný problém, než opravu kterého jste si objednali, budeme vás kontaktovat a domluvíme další postup. 

 

5. Mohu si opravu po objednání rozmyslet nebo pozměnit?

Objednávku opravy můžete zrušit do té doby, než podáte váš ovladač k přepravě. Později jsme oprávněni účtovat si již vynaložené náklady.

Změna rozsahu opravy je možná po dohodě obou stran. Odsouhlasení nebo zamítnutí změny závisí na technických okolnostech, již provedených úkonech a pod. 

 

6. Jakou poskytujete na opravu záruku?

Záruka na opravy je 12 měsíců. 

 

7. Jak po opravě znovu připojit ovladač ke konzoli?

Zapněte konzoli, připojte k ní ovladač pomocí datového kabelu USB. Ujistěte se, že máte datový kabel, a ne napájecí.

Pro ovladače PS: stiskněte tlačítko PS. Ovladač se následně připojí k vaší konzoli.

Pro ovladače Xbox: stačí pouze připojit kabel, ovladač se následně sám připojí k vaší konzoli.

 

8. Chci se před provedením objednávky na něco zeptat

Rádi poradíme - viz sekce Kontakt.

 

Detailní informace k naším službám, práva a povinnosti zákazníka a zhotovitele jsou specifikovány v Obchodních podmínkách.

 

 

 

Zpět do obchodu